გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
კომპიუტერისა და მასთან დაკავშირებული მოწყობილობების შემადგენელი ნაწილები
და მათი დანიშნულება
|
მასწავლებლის
სახელი, გვარი
|
ოლგა ნალბანდიან
|
სწავლების საფეხური
|
5 კლასი
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
კლასში არის 5 მოსწავლე. კლასში არ არი განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების
მქონე მოსწავლეები
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
გაკვეთილის
მიზნები:
მოსწავლემ იცოდეს კომპიუტერისა და მასთან დაკავშირებული მოწყობილობების
შემადგენელი ნაწილები. შეძლოს მათი ჩამოთვლა და
დანიშნულებების ახსნა.
შედეგი მიღწეულია
თუ:
|
წინასწარი ცოდნა
|
|
შეფასების საგანი
და პროცედურები
|
შეფასბისას ვაკვირდებით ზეპირ პრეზენტაციასა და მსჯელობაზე. შეფასება
ხდება შეფასების რუბრიკის მიხედვით
|
სასწავლო მასალა
და ტექნიკური რესურსები
|
ისტ-ის სახელმძღვანელო 5 კლასი (ნ.ჯამასპიშვილი), კომპიუტერი
ინტერნეტიდან მოპოვებული სურათები. შეიძლება გამოვიყენოთ ინტერნეტი
|
გაკვეტილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
გაკვეთილის ხანგრძლივობა 45 წთ
(A) ტექნიკური საკითხების
მოგვარება 3 წთ:
კომპიუტერების ჩართვა,ინტერნეტის ქსელის შემოწმება;
წინა გაკვეთილის ანალალიზი 5 წთ:
მასწავლებელი სვავს შეკითხვებს წინა გაკვეთილიდან: როგორ შიქმნა კომპიუტერი?ინგლისურიდან
თარგმით რას ნიშნავს კომპიუტერი?რისთვის გამოიყენება კომპიუტერი?
(B) გაკვეთილის ახსნა 20 წთ
მასწავლებელი ხსნის გაკვეთილს დემონსტრაციით. აჩვენებს
კომპიუტერის ძირითად მოწყობილებებს და უხსნის თვითოეულის დანიშნულებას.
ინტერნეტიდან მოპოვებული სურათებით აჩვენებს სისტემურ ბლოკში
მოტავსებული აცილებელი კომპონენტების, შეტანის
მოწყობილობების, გამოტანის მოწყობილობების, მონაცემთა შესანახი მოწყობილობების სურათებს.
პრაქტიკული
დავალება 10 წთ
მოსწავლეები
შეეცდებიან ინდივიდუალურად ჩამოთვალონ კომპიუტერის მოწყობილობები და აჩვენონ.
ჩართავენ-გამორთავენნ მოწყობილობებს. დასვამენ შეკითხვებს ახალ მასალასთან
დაკავშირებით.
(C)
მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილის თემას, ამახვილებს ყურადღებას ტერმინოლოგიაზე,
აფასებს მოსწავლეებს შეფასების რუბრიკის მიხედვით. 7 წთ
|
четверг, 5 декабря 2013 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий